Vizitka je důležitým informačním prostředkem, který se běžně používá k obchodní propagaci. Vizitkou se představujeme, upozorňujeme na sebe a zanecháváme klientovi kontakt na nás či naši firmu. Vizitka má také reprezentační funkci. Z toho důvodu by měla být vkusně zpracována a vystihovat by měla filosofii dané firmy.
Schůzka s klientem
Dokážete si představit, že se náhodou potkáte s někým, kdo by měl zájem o vaše služby, či na schůzce s klientem nepředáte vizitku, ale budete jen slovně předávat kontakt? Vizitka by neměla chybět žádnému podnikateli či zástupci firmy. Na schůzce s klientem můžete vizitkou snadno předat kontakt, základní informace a reprezentovat vaši firmu.
Informace na vizitce
Na vizitce by nemělo chybět vaše jméno, popřípadě titul, funkce ve firmě, název firmy, kontakt ve formě telefonu, mobilního telefonu či e-mailu a na vizitce může být uvedena také adresa sídla firmy. Informace na vizitce však mohou být mnohem redukovanější. Obsahovat může jen jméno a příjmení, telefonní kontakt. Na vizitce by však nemělo být zbytečně mnoho informací, které by potencionálního klienta zbytečně zmátly.
Design
Důležité jsou nejen informace na samotné vizitce, ale také grafické zpracování vizitky. Důležité je, jak bude vizitka zpracována. Umístit na ni můžete logo vaší firmy. Vizitka může mít také různé barvy a další designové prvky. Myslete však vždy na to, aby byla vizitka vkusně zpracována a nebyla příliš extravagantní. V lepším případě je vhodné zvolit jednodušší design a umístit na vizitku logo vaší firmy. Důležité také je, aby byla vizitka kvalitně vytištěna. Tisk vizitek by měl být co nejkvalitnější. Pokud hledáte kvalitní tisk vizitek, obraťte se na Printuj.cz.
Pomoc odborníků
Při zpracování vizitek vám pomohou také odborní grafici, kteří mají s tvorbou vizitek zkušenosti, vědí, co je in a čemu se raději vyhnout.