Reklama v tištěných médiích je forma reklamy, která využívá fyzicky tištěná média, jako jsou časopisy a noviny či regionální tituly k oslovení obchodních partnerů a potenciálních zákazníků.
Možná si myslíte, že tištěná reklama není dostatečně inovativní, ale ve skutečnosti to tak není. Mnoho firem hledá způsoby, jak skloubit digitální a fyzický svět prostřednictvím reklam v časopisech a novinách.
Tištěná reklama je forma reklamy, která využívá fyzicky tištěná média k oslovení potenciálních zákazníků. Tištěné reklamy byly kdysi standardním formátem pro kreativní reklamu a v současnosti jejich obliba opět stoupá, což potvrzuje i tiskárna Tábor.
Jak vytvořit reklamu do novin?
Navrhněte své letáky a novinové reklamy tak, aby obsahovaly odkazy na vaše účty sociálních sítích. Zahrňte vlastní adresy URL sociálních médií, pokud je máte, a vyzvěte uživatele, aby vyhledali vaši stránku sociálních médií. Tisk Tábor vám vyjde ve všem vstříc.
Začleňte zpětnou vazbu od sociálních médií do vaší tištěné reklamy. Vezměte si pozitivní uvozovky a umístěte je do svých novinových reklam jako doporučení. Pomocí grafických reklam můžete vyhlašovat speciální propagační akce, které zahrnují akce online, například připojení k seznamu e-mailů nebo „to se mi líbí“ na Facebooku.
Co zahrnout do každé reklamy
- Vaše logo nebo název firmy. Pokud logo nebo název vaší firmy neobsahuje to, co děláte, nezapomeňte to v reklamě objasnit.
- Nezapomeňte na kontaktní informace. Řekněte přesně, proč by lidé měli kontaktovat vaši firmu a co pro ně můžete udělat.
- Informace o vaší firmě. Vysvětlete, co vaše firma dělá a jak hodláte pomoci svým potenciálním zákazníkům.
- Podpora vizuálních prvků, jako je fotografie nebo grafika. Může to být vaše logo, obrázek vaší firmy nebo obrázek související s vaší firmou.
Digitální tisk Tábor splní všechna vaše kritéria na profesionální úrovni. Přesvědčte se sami na abctiskarna.cz.