Kdo si založí webové stránky, má od nich obvykle nějaká očekávání. Pokud jsou dělány pro byznys, očekává se obvykle, že se stanou zdrojem zákazníků. Mnoho firem vyrostlo z malých a neznámých podniků až do podoby velkých a úspěšných firem jen díky tomu, že si založily web a ten kvalitně propagovaly. Pokud chcete i vy výrazně navýšit množství zákazníků, nic vám nebrání v tom, abyste web naplno propagovali. Pozornost byste měli zaměřit především na SEO a PPC.

SEO

Je důležité, aby vás lidé mohli na internetu najít. Když někdo hledá službu, kterou nabízíte, ale nemůže vás na internetu najít, je to problém. SEO má za úkol, aby byl váš web snadno k nalezení poté, co uživatel zadá do vyhledávačů potřebné fráze. Nejprve se zjistí, jaká klíčová slova jsou pro váš web nejdůležitější a uživatelé je nejčastěji hledají, následně se váš web bude na tato slova optimalizovat. Seo on-line zahrnuje péči o obsah a o popularitu. Obsah webu by měl být pro vyhledávače validní a znamená to, že by měl splňovat určitá kritéria, od dostatku obsahu až po správnou strukturu, responzivní vzhled a další. Když se obsah upraví, je třeba se věnovat popularitě, ta se vytváří pomocí zpětných odkazů na jiných webech, je třeba stanovit správnou strategii pro budování odkazů, aby vedly z důležitých klíčových slov. U SEO trvá, než se efekt projeví, ale když se projeví, budete snadno k nalezení a výrazně se zvýší vaše návštěvnost.

PPC

PPC je druhem online propagace, které se provozuje na reklamních systémech vyhledávačů a následně se zobrazuje ve vyhledávání a v obsahu webů. Platí se u ní za prokliky a má rychlý efekt, jelikož může být spuštěna během několika dnů, váš web může získat v krátké době stabilní návštěvnost. Tato reklama může mít mnoho podob a vyplatí se ji svěřit profesionální marketingové agentuře, která se postará, aby byla kampaň správně nastavená, zacílená a dostatečně atraktivní na to, aby vám přinesla očekávaný efekt. Více informací o PPC naleznete na https://www.seoconsult.cz/co-je-ppc-reklama.