Internetový marketing je velmi široký pojem, který zahrnuje mnoho způsobů propagace. Každá má svá pozitiva i negativa. Při jejich výběru je vhodné sáhnout po takové propagaci, která vám z hlediska vynaložených prostředků zajistí co největší přínos. Mezi leadery v oblasti marketingu patří PPC reklama, tento druh propagace má mnoho výhod a dokáže i novému webu zajistit to nejdůležitější, návštěvnost.

Výhody PPC reklamy

Tento druh reklamy je zkratkou pro „Pay per click“, to proto, že se u této reklamy neplatí za zobrazení, ale za uživatele, kteří na vaší reklamu kliknou, dostanou se na váš web a stanou se vašimi návštěvníky. Jde o cílenou reklamu, která může být velmi atraktivní, zajisté ji každý den vídáte ve vyhledávání i v obsahu webů. Dokonce i váš web se takto může zobrazovat formou krásné videoreklamy, textové reklamy nebo třeba prodejní reklamy s konkrétními produkty. U této propagace můžete mít již v krátké době mnoho nových návštěvníků. Tato reklama se dá provozovat na různých platformách, v tuzemsku je nejpopulárnější Google Ads a seznam ppc reklama (Sklik).

Neriskujte svépomocí

Dělat si PPC reklamu svépomocí je vždy velmi velký risk a je jen malá šance že ji zvládne začátečník nastavit tak, aby mu přinesla nějaký větší přínos. Pokud chcete, aby pro vás nebyla PPC reklama jen ztrátou času a peněz, svěřte její správu do rukou agentury na ppcprofits.cz. S PPC reklamou má mnohaleté zkušenosti. Zajistí vám profesionální nastavení, spuštění kampaně již do 5 dnů a průběžnou optimalizaci kampaně pro co největší přínos. Spolupráce je zcela transparentní a budete mít při ní přístup jak do reklamního účtu, tak i k analytickým nástrojů. Agentura vám pomůže i s jinými druhy propagace a pomůže vám zvednou prodeje například i přes nakupy google.