Co je vizuální identita? Odliší vás od vaší konkurence. Jedná se o kombinaci loga, textových fontů, grafických prvků, fotek a barev, které jsou specifické právě pro vás. Díky tomu si vaše materiály velmi rychle a snadno lidé spojí s vaší společností a vaší nabídkou. Všechny materiály by měly být snadno zapamatovatelné. Pokud máte svoji vizuální identitu navrženou, je potřeba ji dodržovat. Pomáhá budovat vaši značku a navozuje u zákazníků pocit důvěry.

Kdo pomůže s vizuální identitou?

Může to být grafické studio nebo třeba digitální agentura. Mezi takové patří i Wolfway. Svým zákazníků nabízí tvorbu originálního loga a veškerých firemních tiskovin, výrobu a tisk reklamy, tvorbu responzivního webu, natočení firemního videa nebo reklamy či spuštění PPC kampaně. Nabídka je však ještě širší. Veškeré informace naleznete na webu společnosti.

Proč používat vizuální identitu?

Jak již bylo řečeno výše, velmi snadno stávající i nové zákazníky spojí s vaší nabídkou a společností. Kromě toho díky ní budujete a rozvíjíte svoji značku a nabídku. Jen tak můžete obstát v obrovské konkurenci. Vizuální identita má pozitivní vliv jak na obchodní partnery či zákazníky, tak na samotné zaměstnance. Posiluje postavení vaší značky na trhu. To vše se však děje pouze v případě, že vám ji pomáhají vytvořit profesionálové. A mezi takové patří právě společnost Wolfway. Jedná se o grafické studio, které je časově flexibilní a protože pracuje online, nemusí platit náklady za provozovnu. Díky tomu vám nabízí i velmi přijatelné ceny. Zajistí kompletní marketing, který zahrnuje nejen grafiku, ale také copywriting, webové stránky, PPC kampaně, videa nebo eventové akce. Díky dlouholeté praxi a zkušenostem zpracovává zakázky za velmi krátkou dobu. Nabízí nejen návrhy, ale také jejich realizace.